martes, 25 de marzo de 2008

Torne a presentar-me per a mi mateixa, supose


Crec que ja ha passat fin i tot un any des que vaig crear aquest blog com sempre influènciada per la moda, la TV, els comentaris, no ho sé, qui pot saber-ho? Bo, any 2008, passejant per la red he decidit cercar aquesta pàgina i per qué no, tornar a obrir-lo, esborrar les coses antigues i començar des zero.

Intencions, poques, concises i fins i tot, absolutament necessàries; sentir-me lliure, ser sincera i permetre'm tancar els ulls als gestos d'aquells que normalment m'escoltaben (mai molts)...


Jo, adolescent, a la fi del camí de la maduració més difícil, ignorada per la confiança d'aquells que m'envolten, amant d'una relació il·legal, amant esmorteïda per la por, amant fins a la fi d'aquell al qui dic GRANOTA REPUBLICANA.

A banda de tot açò, sóc estudiant, dona depressiva i rebutjadora del meu cos... Sí, m'odie i què? Com altres mil·lions i mil·lions de persones d'aquest món, en canvi, jo establir una petita diferència, vaig a lluitar per deixar de ser tot allò que no em permeteix alçar el cap i mirar cap avant.


He de pesar uns 58 kilos (oh! un monstre, jo també ho pense) la meua primera meta són els 53 kilos. Per a quan? Mmm.. 13 d'abril. És un bon dia. 13 d'abril, 13 d'abril, 13 d'abril...!!

I tot per dues raons; el meu metge digué que sóc grossa i una segona jo també ho pense. No vull més, no desitge més que continuar com fins ara però amb 5 kilos menys.


Sé que tornaré per açi, no sé si a diari però si una vegada setmana, com poc, espere que siguen més... Tal volta a diari, demà hi tornaré, despús-demà, qui sap, tot un misteri...


Ànima perduda


TRADUCCIÓN.
Pido disculpas porsi alguien entra en mi blog y se encuentra esta primera entrada en n catalán, es mi lengua y con la que queria escribir por primera vez aquí. Con ella me siento más cómoda, más yo.
Os dejo aqui la traducción:

"Vuelvo a presentarme para mi misma, supongo."

Creo que ya ha pasado incluso un año desde que creé este blog como siempre influenciada por la moda, la TV, los comentarios, no lo sé, quien puede saberlo? Bueno, año 2008, paseando por la red he decidido buscar esta página y por qué no, volver a abrirlo, borrar las cosas antiguas y empezar desde cero.

Intenciones, pocas, concisas e incluso, absolutamente necesarias; sentirme libre, ser sincera y permitirme cerrar los ojos a los gestos de aquellos que normalmente me escuchaban (nunca muchos)...

Yo, adolescente, a finales del camino de la maduración más difícil, ignorada por la confianza de aquellos que me rodean, amante de una relación ilegal, amante amortiguada por el miedo, amante hasta el fin de aquel a quien llamo RANA REPUBLICANA.

A parte de todo esto, soy estudiante, mujer depresiva y, finalmente, odio mi cuerpo... Sí, me odio y qué? Como otros millones y millones de personas de este mundo, en cambio, yo pretendo establecer una pequeña diferencia, voy a luchar por dejar de ser todo aquello que no me permite levantar la cabeza y mirar hacia adelante.

Debo pesar unos 58 kilos (oh! un monstruo, yo también lo pienso) mi primera meta son los 53 kilos . Para cuándo? Mmm... 13 de abril. Será un buen día. 13 de abril, 13 de abril, 13 de abril...!!

Y todo por dos razones; mi médico dijo que soy gorda y una segunda yo también lo pienso. No quiero más, no deseo más que continuar como hasta ahora pero con 5 kilos menos.

que volveré por aquí, no sé si a diario pero si una vez semana, como poco, espero que sean más... Tal vez a diario, mañana volveré, pasado mañana, quien sabe, todo un misterio...


No hay comentarios: